Returnare produse
Ce trebuie sa stiti?
Cum trebuie returnat un produs pentru a fi sigur că beneficiezi de dreptul de returnare?
În aceeaşi stare în care a fost primit. Consumatorul are această perioadă de răzgândire, pentru a putea verifica produsul pe care l-a cumpărat – dacă este sau nu ceea ce a dorit – ca şi într-un magazin clasic. Scopul acestei perioade nu este de a folosi produsul gratis pentru 10 zile (de exemplu) şi apoi a-l returna, ci doar de a determina „natura, caracteristicile şi funcţionarea produselor".
Daca se comanda un produs de pe site si apoi nu se ridica comanda din motive personale, dar comanda fiind deja expediata de catre noi, in urma confirmarii ei, va trebui sa achitati taxele de transport tur – retur pentru comanda (20 lei pentru comenzile trimise prin Posta sau 40 lei pentru comenzile trimise prin Curier).
Pentru toate coletele si produsele returnate la cererea clientului, fara culpa firmei, se va retine o taxa de manipulare si ambalare in valoare de 3 lei.
Produsele de folosinta intima nu se pot returna - asa cum nimanui nu ii place sa primeasca un produs intim folosit de altcineva - facem din acest lucru o prioritate.
In cazul in care, fara culpa firmei SC Prime Advertising SRL - in calitate de vanzator, se face returnarea unui/unor produs/produse pentru care ati beneficiat de o promotie cu Transport Gratuit, pe langa costul de returnare a produselor, se va lua in calcul si costul de trimitere a comenzii. In acest sens reies urmatoarele situatii:
1. Daca se solicita rambursarea sumei - Suma rambursata va fi egala cu valoarea produselor minus costul de resigilare minus costurile de livrare minus costurile de retur (daca sunt facute pe cheltuiala firmei);
2. Daca se solicita produs la schimb - Valoarea produsului ce va fi trimis la schimb va fi mai mic decat produsul returnat, scazandu-se taxele de livrare, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)
3. Clientul poate opta pentru un produs la schimb cu o valoare mai mare decat produsul returnat, achitand diferenta de valoare, inclusiv taxa de livare a comenzii initiale, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)
1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, ori produse care conform Art. 16, litera e), nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC Prime Advertising SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC Prime Advertising SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Prime Advertising SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate:
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei:
Nume client:
Numar factura fiscala:
Denumirea produsului (produselor) si cantitatea:
Motivul returnarii*:
Contul IBAN **:
Alte mentiuni:
* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.
2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formalarului mai sus prezentat.
Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;
- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;
- Produse de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate;
- Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (peste 2);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garnație, conform Legii 449/2003.
4. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE:
Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicată la valoarea de achiziție. Valoarea penalizării va fi calculată în funcție de adaosul produsului și eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minimă de penalizare este de 5%, iar cea maximă de 30%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea cererii de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare). Termenul de returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depășită este de maximum 30 de zile.
5. DATE RETURNARE:
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) după confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), conform celor de mai jos:
SC Prime Advertising SRL - Departament Service & Retur
Iasi, Str. Cicoarei nr. 9, Iasi, cod postal 700620 Telefon: 0744 569 069; E-mail: comenzi@primeadvertising.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid, însă ele se pot returna și prin poștă.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat poștal.
CONTINUA
Cum trebuie returnat un produs pentru a fi sigur că beneficiezi de dreptul de returnare?
În aceeaşi stare în care a fost primit. Consumatorul are această perioadă de răzgândire, pentru a putea verifica produsul pe care l-a cumpărat – dacă este sau nu ceea ce a dorit – ca şi într-un magazin clasic. Scopul acestei perioade nu este de a folosi produsul gratis pentru 10 zile (de exemplu) şi apoi a-l returna, ci doar de a determina „natura, caracteristicile şi funcţionarea produselor".
Daca se comanda un produs de pe site si apoi nu se ridica comanda din motive personale, dar comanda fiind deja expediata de catre noi, in urma confirmarii ei, va trebui sa achitati taxele de transport tur – retur pentru comanda (20 lei pentru comenzile trimise prin Posta sau 40 lei pentru comenzile trimise prin Curier).
Pentru toate coletele si produsele returnate la cererea clientului, fara culpa firmei, se va retine o taxa de manipulare si ambalare in valoare de 3 lei.
Produsele de folosinta intima nu se pot returna - asa cum nimanui nu ii place sa primeasca un produs intim folosit de altcineva - facem din acest lucru o prioritate.
In cazul in care, fara culpa firmei SC Prime Advertising SRL - in calitate de vanzator, se face returnarea unui/unor produs/produse pentru care ati beneficiat de o promotie cu Transport Gratuit, pe langa costul de returnare a produselor, se va lua in calcul si costul de trimitere a comenzii. In acest sens reies urmatoarele situatii:
1. Daca se solicita rambursarea sumei - Suma rambursata va fi egala cu valoarea produselor minus costul de resigilare minus costurile de livrare minus costurile de retur (daca sunt facute pe cheltuiala firmei);
2. Daca se solicita produs la schimb - Valoarea produsului ce va fi trimis la schimb va fi mai mic decat produsul returnat, scazandu-se taxele de livrare, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)
3. Clientul poate opta pentru un produs la schimb cu o valoare mai mare decat produsul returnat, achitand diferenta de valoare, inclusiv taxa de livare a comenzii initiale, taxa de resigilare si taxa de returnare (daca este suportata de firma)
1. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE FIZICE:
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniştii, precum şi pentru modificarea şi completarea unor acte normative:
Inainte de expirarea perioadei de retragere, Consumatorul are dreptul de a se retrage din prezentul contract, fara a fi nevoit sa justifice decizia de retragere si fara a suporta alte costuri decat cele prevazute la art.13 alin.(3) si art.14 din O.U.G Nr.34/2014, in termen de 14 zile incepand cu ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator.
Produsul returnat trebuie sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte si documentele care l-au insotit). Nu se accepta pentru returnare produsele care prezinta modificari fizice, lovituri, ciobiri, zgarieturi, socuri, urme de folosire excesiva si/sau interventii neautorizate etc, ori produse care conform Art. 16, litera e), nu pot fi returnate din motive de protecţie a sănătăţii sau din motive de igienă şi care au fost desigilate de consumator.
Vanzatorul va rambursa contravaloarea produsului in maximum 14 (paisprezece) zile de la data informarii SC Prime Advertising SRL de catre consumator asupra deciziei sale de retragere din contract.
SC Prime Advertising SRL va putea amana rambursarea contravalorii produsului pana la primirea produsului vandut sau pana la primirea unei dovezi conform careia acesta a fost expediat, in cazul in care SC Prime Advertising SRL nu s-a oferit sa recupereze el insusi produsul (se va lua data cea mai recenta).
Conform Art. 11 al OUG 34/2014, "Inainte de expirarea perioada de retragere, consumatorul informeaza profesionistul cu privire decizia sa de retragere din contract" folosind una din variantele mai jos prezentate:
a) Forumularul de retragere - se va transmite numai prin e-mail - produsele se pot returna dupa confirmarea din partea companiei:
Nume client:
Numar factura fiscala:
Denumirea produsului (produselor) si cantitatea:
Motivul returnarii*:
Contul IBAN **:
Alte mentiuni:
* Motivul returnarii nu este obligatoriu conform OUG 34/2014 , exceptand persoanele juridice.
** Obligatoriu in cazul comenzilor achitate cu cardul (in acest caz se va transmite contul IBAN al cardului de pe care a fost platita comanda), cu ordin de plata sau a comenzilor livrate prin curierat rapid si achitate ramburs la livrare (in acest caz, ca metoda optionala de rambursare este mandatul postal insa recomandarea noastra este prin transfer bancar). In cazul persoanelor juridice, singura metoda de returnare a baniilor este cea prin transfer bancar.
b) orice alta declaratie neechivoca în care va exprimati decizia de retragere din contract.
2. RETURNAREA PRODUSELOR - ACHIZIȚII PERSOANE JURIDICE:
În cazul persoanelor juridice (sau a tuturor asociaților, organizaților, societăților, etc., care sunt înregistrate în baza unui cod fiscal), se aplica toti termenii mentionati in prezenta politica de returnare cu exceptia perioadei de returnare care este de 5 zile calendaristice(returnarea fizica a produselor se va face in maximum 3 zile calendaristice de la confirmarea returnării), iar perioada maximă de returnare a baniilor este de 30 de zile.
Procedura de returnare este identica ca in cazul persoanelor fizice, adica este obligatorie transmiterea pe e-mail a formalarului mai sus prezentat.
Returnarea baniilor se va face doar prin ordin de plata, indiferent de modalitatea de plata initiala.
3. NU SE POT RETURNA URMĂTOARELE CATEGORII DE PRODUSE:
- Produse care prezintă modificări fizice, lovituri, ciobiri, zgârieturi sau care nu respectă termenii de garanție;
- Produse care nu respectă termenii certificatului de garanție;
- Produse aduse pe comenzi speciale;
- Produse susceptibile a se deteriora sau expira rapid;
- Produse sigilate care nu pot fi returnate din motive de protecție a sănătății sau din motive de igienă și care au fost desigilate de cumpărător;
- Produse de îngrijire personală, igiena casei sau personală, accesorii medicale desigilate;
- Produse identice desigilate în cazul achiziționării mai multor bucăți (peste 2);
- Produse primite cadou la alte produse doar cu condiția unei noi achiziții;
- Produse consumabile, care prin natura lor, odată desigilate nu pot fi revândute sub nici o formă.
Produsele care prezintă defecțiuni sau vicii de fabricație (nu defecte cauzate de utilizator, care contravin termenilor de garanție) în termen de 48 de ore de la recepție vor fi înlocuite (fără alte costuri - în limita stocului disponibil și cu condiția ca produsul să fie pachet complet exact ca în momentul ridicării sau livrării) cu condiția notificării în scris la adresa de e-mail de mai jos. În cazul în care nu se respectă condițiile de returnare, produsul va intra în regim normal de garnație, conform Legii 449/2003.
4. RETURNAREA PRODUSELOR PESTE PERIOADA DE RETURNARE:
Produsele aferente unor comenzi care au depășit perioada de returnare se pot accepta doar cu penalizare aplicată la valoarea de achiziție. Valoarea penalizării va fi calculată în funcție de adaosul produsului și eventualele pierderi legate de o vânzare a produsului ca un produs resigilat. Valoarea minimă de penalizare este de 5%, iar cea maximă de 30%. Decizia de acceptare sau returnare va fi transmisă pe e-mail împreună cu valoarea de penalizare, după recepționarea cererii de retur. Termenul maxim de răspuns este de 48 de ore (2 zile lucrătoare). Termenul de returnare al banilor în cazul în care perioada de returnare a fost depășită este de maximum 30 de zile.
5. DATE RETURNARE:
Produsele vor fi returnate (pachet complet, așa cum au fost primite și după caz împreună cu produsele cadou) după confirmarea de primire (reply la e-mailul de retur), conform celor de mai jos:
SC Prime Advertising SRL - Departament Service & Retur
Iasi, Str. Cicoarei nr. 9, Iasi, cod postal 700620 Telefon: 0744 569 069; E-mail: comenzi@primeadvertising.ro
Program de lucru: Luni-Vineri 9:00 - 17:00
Este recomandat ca produsele să fie returnate direct la sediul nostru sau prin curier rapid, însă ele se pot returna și prin poștă.
Produsele returnate prin curier nu se vor trimite cu RAMBURS. Returnarea banilor aferenți comenzilor returnate prin curierat se va face prin transfer bancar sau mandat poștal.